keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Älä osta uutta ja kallista, sisusta vanhoilla löydöillä

Moikka


Tänään haluan antaa vinkkejä niille, jotka haluavat jotain uutta kotiin, mutta eivät halua maksaa kallista hintaa.Kerron teille millaisia löytöjä minä olen tehnyt pienellä rahalla tai jopa ilmaiseksi.




 Löysin kukkakaupasta vanhan lasisen hyllykön.. olisko jonkinlaine"kasvihuone" kukille tarkoitettu. Tein siitä itselleni korukaapin. 




Kirpputorilla kierrellessä löysin mielettömän kaunista katiskan verkkoa, jossa on nuo "kellukkeet" tallella ja se mikä tuo tuohon vielä oikein luksusta on vanhan tervan tuoksu!!Mieheni ei aina oikein ymmärrä mua.. tulin iloisena kotiin ja sanoin hänelle : "kulta, ostin uuteen kotiin meille vanhan katiskan"... Ilme oli aika järkyttynyt ja luuli sitä vitsiksi :) 




Olin Etelässä lomalla ja satuin pieneen sisustusliikkeeseen ja matkaan lähti vanha lämpömittari joka toimii moitteettomasti edelleen.




Mummolasta löysin vanhan keinuhevosen jonka maalasin ja kunnostin.




Kirpparilta löysin vanhan peltisen kannun jota käytän maljakkona. Kannu on kauniisti kulunut.



Lisää kirpputorilöytöjä, ikivanha leipälautanen. En käytä leikkuulautana vaan seinällä koristeena.




Helmitaulu, tästä olen niiin ylpeä. Etsin helmitaulua yli 2vuotta. Niin kaunis...





Ihana anoppini oli säilyttänyt mieheni lapsuudenkenkiä ja kysyi haluanko ne talteen meille, nyt kengät ovat koristeena meillä makuuhuoneen lipaston päällä. 

Jos teillä on omia vanhoja kenkiä niin älkää vaan heittäkö pois. Vanhat lasten kengät ovat todella kauniita ja toimivat hyvin koristeena.




Vanhat keritsimet, jotka ovat muisto mummolasta roikkuvat keittiöni seinällä. 


 Rakkaan mummoni vanha maitotonkka jolla on tunnearvoa



 Rakkaan mummoni vanha pyykkilauta joka on ikivanha




Minulla on paljon ihania muistoja kotonani ja olen vuosien mittaan tehnyt upeita löytöjä. Sinäkin voit tehdä löytöjä kunhan vain jaksat penkoa ja kiertää kirpputoreja sekä huutokauppoja. Toivottavasti nautit kuvista ja toivon että sait itsellesi ideoita erilaiseen sisustamiseen. Nyt jokainen kiertämään kirpputoreja!! 

Millaisia löytöjä sinä olet tehnyt? :) 

-Marika-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti