lauantai 11. heinäkuuta 2015

Lähes täydellinen makuuhuone

Kun stailaan itselleni ja omaa kotiani olen todella kriittinen kaiken suhteen.. Kodissamme haasteena on kahden makuuhuoneen erikoiset huoneen muodot. Makuuhuone on leveä ja pitkä. Sängyn paikaksi on tasan kaksi vaihtoehtoa. Olen pähkäillyt huoneen järjestystä ja esineitä ja nyt, nyt luulen, että kokonaisuus alkaa olemaan se mitä olen kaivannut.. Huone on lähes täydellinen... Minulle.. 




Olin hankkinut vanhan puisen penkin ulos terassille, mutta kun Suomen kesä on mitä on niin halusin pelastaa penkin ja toin sen makuuhuoneeseen. 







Nallet ja sisustuslehdet löysivät vihdoin paikkansa



Koko huone on minun näköiseni. Saatuani sen valmiiksi jäin vain tuijuttomaan huonetta pitkäksi aikaa. On ihanaa kun saa aikaan itselle jotain kaunista ja sellaista mitä nauttii katsella kodissaan. 




Hääkuvakin pääsi aitio paikalle.


Kattovalaisin ja ikkunalauta ovat vielä paikkaansa vailla. Ikkunalauta on jo valmiina odottamassa asennusta ja kattovalaisin odottaa minua kaupassa.. Ihanaa kun olen taas askeleen lähempänä sitä mitä olen tavoitellut.


Marika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti