tiistai 4. elokuuta 2015

Inspiroivimmat stailauskuvat

Sisustusblogin ehkä suurin ja tärkein "menestyksen avain" on onnistuneet valokuvat. Lukijat, itseni mukaan lukien, nauttivat kauniista stailauskuvista. On siis tärkeää panostaa blogin valokuviin. Ostin noin puoli vuotta sitten ystävältäni upean järkkärikameran jolla edelleen opettelen valokuvaamaan. En ole koskaan käynyt valokuvauskursseja vaan olen itsekseni opetellut kuvaamaan. Valokuvaaminen ei ole helppoa. Parhaat valokuvat olen ottanut päivänvalossa, koska valon määrä on silloin riittävä ja kuvissa tulee oikea valaistus esiin. Olen sitä mieltä, että valokuvaaminen on sellainen asia, jossa kehittyy jatkuvasti. 

Olen parin viime kuukauden aikana saanut runsaasti palautetta blogini valokuvista. Monet ovat kehuneet kuviani inspiroiviksi ja kauniiksi. Palaute on tuntunut aivan uskomattoman hyvältä ja haluankin kiittää vielä tätä kautta teitä, jotka olette kirjallisesti ja suullisesti palautetta antanut. 

Olen tehnyt koosteen kuvaamistani stailausideoista, joista te lukijat olette antaneet minulle palautetta. Kuvakooste on kertaus vuoden ajalta ottamistani kuvista. 



































Näistä kuvista olen saanut palautetta. Kuten jo mainitsin, opettelen edelleen valokuvaamista ja toivon jonain päivänä pääseväni valokuvauskurssille ja oppivani myös enemmän kamerani käytöstä. 

Toivottavasti piditte kuvista ja suurin toiveeni joka kerta onkin, että edes joku saisi ideoita itselleen stailauksen merkeissä. Suurin syy tämän blogin ylläpitämiseen on se, että saan jakaa omia ideoita lukijoilleni. Jos olet saanut bloginikautta vinkkejä ja ideoita kotisi sisustukseen, olisin enemmän kuin kiitollinen, jos lähettäisit kodistasi kuvia minulle sähköpostiini: marikaketola@hotmail.com ja samalla annat luvan minulle julkaista täällä blogissa ottamasi kuvan/kuvia. Olisi hienoa laittaa kuvakooste tänne lukijoiden samanlaisista stailauskuvista. Lupaan, että nimiä en tule koskaan julkaisemaan ja yksityisyytesi pysyy salassa. 

Ihanaa tiistaita kaikille! 

Marika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti