lauantai 4. huhtikuuta 2015

Työhuoneen muodonmuutos -Kuvat ennen ja jälkeen

En tiedä olenko koskaan blogissani maininnut, että olen kuntosalilla töissä. Minulla on oma työhuone ja tykkään pitää työhuonetta myös siistinä. Minulla on ihanne tilanne siinä mielessä, että minun pomoni joka on myös kuntosalin omistajatar rakastaa sisustamista ja hän sisustaa kuntosaliamme todella kauniisti. Ehdotin hänelle, jos saisin vähän stailata työhuonettani ja sain kuin sainkin luvan. Menin yksi perjantai aamu klo 7.00 työpaikalle ja aloin maalaamaan työhuonetta. Huoneessa on yksi seinä tiiliseinää ja sitä oli jotenkin ihana maalata.

Tässä kuvat huoneesta ennen muutosta




Tiiliseinän maalausta



Maalasin seinät kahteen kertaan valkoisella. Olin varma, että seinät vaativat kolme kerrosta maalia koska punainen paistoi ensimmäisen kerroksen jälkeen vielä hyvi läpi. Hyvin kaksi kerrosta kuitenkin riitti. 

Tässä kuvat valmiista työhuoneesta









Nyt työhuoneeni on ihanan valoisa ja vaalea. Kotoa vein nallet ja happy lights valot tuomaan tunnelmaa huoneeseen. Kuntosali sijaitsee kellarissa, jonne ei pääse päivänvalo, siksi vaaleat seinäpinnat ovat hyvä keino tuomaan lisävaloa. Huoneessa täytyy jaksaa olla 7-10 tuntia päivässä. Nyt huone on minun näköinen ja viihdyn työhuoneessani oikein hyvin :) 

Mitäs sanotte muutoksesta? Oletteko itse saaneet vaikuttaa työhuoneenne sisustukseen? 

Mukavaa lauantaita


Marika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti