torstai 6. marraskuuta 2014

Kerro, kerro kuvastin



Hei

Olen aina rakastanut peilejä, en peilailun vuoksi vaan tykkään siitä, kuinka peilit tuovat kauniilla tavalla valoa ja avaruutta huoneeseen. Tälläkin hetkellä meillä on kotonamme joka huoneessa peili. Asunnon pinta-ala on vajaat 90 neliöä kahdessa tasossa ja peileillä olen onnistunut avartamaan huoneita avarimmiksi. 


Makuuhuoneen peili

Vierashuoneen peili

Kylpyhuoneen peili
Olohuoneen peili

Eteisen peili
Wc:n peili


Yläkerran aulan peili


Kaikki peilit jotka kotonani on, ovat valkoisia. Jokainen peileistäni on valkoinen ja jokaisella peillä on kauniit erilaiset raamit. Raamien perusteella valitsen peilin kotiimme ja valitsen aina peilin, joka sopii juuri sille tarkoitetulle paikalle.
Suosittelen etsimään ja valitsemaan peilit harkiten. Valitse peilin koko ja raamien väri muun huoneen värimaailman perusteella. Minulla kaikki peilit ovat valkoisia, koska suurin osa seinistä ovat ruskeaa. 

Jos olet pohtinut, kuinka suurentaisit huonettasi tai jotain muuta tilaa, niin harkitse peilin hankkimista. Peili sopii kauniisti sängyn ja sohvan yläpuolelle, ruokapyödän päätyyn sekä ihan vain seinälle. Valitessasi peiliä on tärkeää, että ostat tilaan sopivan peilin. Tarpeeksi leveän, kapean tai korkean. 

Mukavaa illan jatkoa <3

Marika

3 kommenttia:

  1. Heippis! Mistä olet hankkinut pienemmän wc:n peilin? Siinä kivat kehykset. Oon etsinyt (en kovin aktiivisesti) kylpyhuoneseen peiliä ja on niin vaikiaa löytää oikean kokoista kuvastinta, kun joka reunalla joku pistorasia tiellä! Argh. Onko jotain vinkkiä missä liikkeessä olis hyvä peilivalikoima? T:Drömhem-kauppias ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Mulla oli samanlainen ongelma kun metsästin wc:hen peiliä. :) Tuntui, että vain yksi koko sopii seinälle ja pitkään jatkuvan metsästyksen jälkeen löysin tuon peilin Vaasan Pentikistä. Peili ei ollut kaupassa edes esillä, mutta kun kerroin myyjälle mitä olin vailla niin hän muisti että heillä oli varastossa noita peilejä jäljellä. :) Tuo ei ollut poistuva tuote, että kannattaa kysyä jos heiltä niitä vielä löytyy. Minimanissa olen myös nähnyt samantyylsiä peilejä. Mukavaa viikon loppua :)

      Poista
    2. Ahaa..ok. Pitääpä joskus eksyä Pentikkiin! Unohtunu ihan koko puoti.

      Poista