lauantai 15. marraskuuta 2014

Sisustamisen mahdollisuudet

Moikka

Tänään oon ollut super reipas koko päivän. Aamun kuntoilun jälkeen oli vuorossa supersiivous ja kun mä siivoon niin siihen kuluu aikaa, koska siivoan ja sisustan samalla.. Mulla on siis siivouksen aikana kaikki paikat enemmän sekasin kuin ennen siivousta..?? Ei siis mitään järkeä mun siivouksessa.. Mutta siistiä aina tulee loppujen lopuksi. 
On ihanaa suunnitella uusia ideoita  ja siirrellä sisustustavaroita paikasta toiseen. 
Istun usein pitkään ihan hiljaa meidän kodin rappusilla (sisällä) ja katselen meidän kotia.. Mieheni kysyy monesti että:"mitä sä teet sielä", kun istun ihan hiljaa rappusilla ja silmät kiertää ympäri asuntoa.. Vastaan aina, että: "shh mä sisustan!!" Rakastan siis suunnitella ja luoda uutta. On välillä uuvuttavaa, kun pää on täynnä ideoita ja ne on pakko toteuttaa heti.. Sisustaminen on vaan jotain niin mahtavaa ja mahdollisuuksia on rajattomasti..

Ideoita sisustukseen


Olen hionut ja putsannut meidän mummolan vanhan ikkunan, sain hiottua pois vanhan maalin, joka oli vihreä ja aika kaunis ikkunakehys tuli.. Laitoin ikkunaan roikkumaan pyöreän jouluvalon ja ikkuna näyttää tosi upealta piemeällä. 


Meidän lähimetsässä on meneillään joku "metsänremontti" ja puita on kaadettu paljon.. Sieltä löysin sitten pari hylättyä mäntyä, joten keräsin oksat talteen kotiin ja laitoin oksat vanhaan ämpäriin. 


Hioin myös toisen ikkunan. Siitäkin tuli todella kaunis ja ikkunaan luo tunnelmaa jäljellä olevat lukot jotka ovat alkuperäiset. 


Puolukan oksia



Niinkuin  huomaatte, olen jonkin asteen risujen keräilijä. Nämä "risut" olen ostanut Anemone kukkakaupasta



Remontin aikana kiertelin paljon rautakauppoja ja löysin kuvassa olevan -ohjaajan tuolin- RTV- myymälästä.. Tuoli on mielestäni aivan mieletön


Keittiön ikkunamme on sen verran kapea, että siinä on verhona vain kapea kappa, joten ikkuna kaipasi jotain verhon lisäksi. Ostin ovikranssin ja lisäsin siihen kankaisen sydämen antamaan näköä


Rakastan kynttilän valoa, joten haluan katsella kynttilän valoa jokaisessa huoneessa.. Kuva on tiskialtaan vierestä..


Oikeiden kasvien lisäksi minulla on paljon myös tekokasveja luomassa tunnelmaa



Piste i:n päälle on tietenkin koiramme joka sopii väreiltään loistavasti asunnon sisustukseen :D ja tyyppi on muutenkin loistava uunin vahti... 

Tälläistä tänään, ihanaa lauantai-iltaa kaikille <3

Marika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti